torsdag 14 juli 2011

MUMS!!!

Valnötssenap, dragonsenap, vinbärssenap... och massor av andra goda smaker på grillens senap...
...marmelad av gröna tomater...
....pasta på bläckfiskbläck....SPÄNNANDE O FRÄCKT!
...fantastisk olja av valnöt till maten, salladen eller dressingen....
....eller lite rosenbladsmarmelad till det rostade kärleksfrukostbrödet....
...eller RIKTIG svalkande lemonad på balkongen, altanen eller vart du än önskar....
....Champange och kapris dressing... till en sommarlätt lunch
Underbara rotfrukter som är handgjorda, de är såå mumsiga till rödvinet eller en stor stark, muuuummmmmmsss. Allt detta och mycket mera goda smaker anlände till butiken idag!
Och du du vet väl att istället för att ge en blomma i gå bort gåva eller liknande ge nåt gott istället!!! KRAM Ingela o Petra

2 kommentarer:

  1. Ni är för underbara!!
    Ni har alltid något nytt och härligt att bjuda på!

    Jag måste komma upp och besöka er fina butik igen.

    Eller har ni någon resa på G igen? får man önska en favorit i repris "KÖPENHAMN" det var en super bra resa!!

    Kram jag saknar söta er!
    CC

    SvaraRadera
  2. Åh NEJ..! Varför skall jag hitta valnötssenap nu när jag kommer hem, och inte när jag var där i går.
    Tack i alla fall för ett trevligt besök och vill du trots allt kika in på familjens blogg hittar du den på www.vanrillaer.com

    Hälsningar Birks & Kalles mamma

    SvaraRadera