söndag 25 september 2011

TACK AV HELA VÅRA HJÄRTAN!

Hej Alla Vackra själar där ute!
Idag hade vi ett hårt och underbart arbete i Lev Vackert huset,
vi slog alla tidigare rekord och hade det såååå underbart, ja som en bal på slottet!
Nä det räcker inte för att beskriva denna ljuva dag.
Vi hade närmre 3000 besökare och 20 utställar som alla var på strålande humör och det var bara alldeles underbart!
Tack alla ni som kom och förgyllde dagen.
Det får bli mer loppis till våren!
Tycker om er!!!
KRAM Petra o Ingela
Pst vi har extra öppet på tisdag (27/9) mellan 10-19

6 kommentarer:

  1. 3000?????? Inte undra på att det blev lite hektiskt ibland! Stort tack till er båda som fixade detta. Kommer gärna till våren igen. Ska försöka komma till er i december också. Vill gärna besöka julmarknaden hos er. Kramar

    SvaraRadera
  2. Ojjj var det så mycke folk, tyckte det var lite trångt....;). Mycke fint och många härliga fynd rikare.
    Tack för en trevlig stund.
    Kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  3. Tack själva! :-) Jag kommer tillbaka någon av julmarknadsdagarna!

    SvaraRadera
  4. Hej hej!
    Jag och min dotter hade en mysig eftermiddag med smarrigt fika hos er.
    Jag är supernöjd med mitt inköp.
    Kommer tillbaka igen längre fram....fast jag tror jag tar en dag då det inte är fullt så mycket folk...;)
    kram Katarina

    SvaraRadera
  5. TACK för denna trevliga dag från oss nöjda utställare!
    Man träffar så mycket trevligt folk och får en del sålt, då blir man glad:-)
    Vi ser fram emot julmarknaden i advent!
    Jag har ett inlägg i min blogg från dagen om ni vill tipsa och kika in...
    Massor av kramar till goa er!!!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  6. Tack själva! En dag full av värme och glädje. Trevliga och köpsugna kunder, härligt goa försäljare och en fantastisk butik att inspireras och njuta av. Nästa gång ska jag besöker er ska jag hinna fika också.
    Vill gärna komma tillbaka till våren. Kram på//Lena

    SvaraRadera