tisdag 1 maj 2012

Hej Hopp!
Missa nu inte den mycket efterlängtade bloggträff som vi äntligen tagit oss i kragen och anordnat!
Lördagen den 19/5 från kl 12.00 är det alltså ÄNTLIGEN dags, vår första blogg träff i Lev Vackert huset. Föranmälan måste göras till vår mail så att vi kan förbereda lunch!
Vi bjuder på god Kycklingssallad, kaffe, dryck och kaka. Kostnad 135: - För er som kanske vill sova kvar finns bra möjligheter bara ett stenkast bort. Träffen gäller både dig som bloggar och dig som läser bloggar. Betala gör du på plats. 
ÅHHH HOPPAS NI KOMMER! KRAM Ingela & Petra

2 kommentarer:

  1. Jag har bokningar annars skulle det ha varit kul att delta. Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Oh vill väldigt gärna vara med, dock måste jag kolla om jag måste byta uppdrag jag har den dagen. Vill gärna vara med och träffa massa trevliga tjejer.
    Gilla gärna mig på facebook för då kan ni vinna en spegel i Fransk Lantstil. Läs mer på min blogg "inwhite4you "Lycka till!
    Kram Lena

    SvaraRadera