söndag 24 februari 2013

Förändringarnas vindar!

Hej Hopp Alla Sköna Solar!
Hoppas att ni haft en underbar helg och att ni känner er laddade inför den nya veckan,
I butiken finns nu massor av fantastiska vår och påskvaror, vilka bara är ett måste för att orka med den långa vintern! Så skynda er ut och låt er fyllas av inspiration och vårglädje!
Vi har något att tillkänna ge. Vi har med ömhet vårdat vårt företag och förhoppningsvis så känner ni att vi verkligen gjort det med er också. Men nu är det så att jag trots min förälskelse i Lev Vackert känner mig mogen för att leva ut andra drömmar som surrat i mitt öra.
Så därför vill jag med detta inlägg tacka Ingela, alla som hjälp oss på Lev Vackert och ni fantastiska kunder för de härliga två åren som jag hade med er!! 
Jag lämnar i trygg vetskap vidare Lev Vackert till Ingela som kommer att fortsätta att förföra er med inspiration, fik och härliga stunder! Så som den spännande Hälsomässan som äger rum lördagen den 2 Mars! MISSA DEN INTE!!! 
Varma Kramar och hoppas att vi ändå stöter på varandra/ Petra E

2 kommentarer:

  1. Lycka till vännen <3 <3
    Ses till våren när du kommer
    till oss här i Skåne
    Kramisar
    Sus

    SvaraRadera
  2. Då får man önska dig lycka till i ditt val. Du är en modig tjej som tar dina kliv.
    Vi ses i maj ♥

    Kram
    annika

    SvaraRadera