söndag 24 mars 2013

30%PÅ ALLT I LEV VACKERTBUTIKEN

Jag vill berätta för er som inte redan vet att jag äger och driver butik Lev Vackert och Cafe' Två Tanter själv numera. Jag kommer ha anställda som hjälper mig, först och främst Marita som är en klippa och tillgång till butiken. Det kommer att hända många spännande nyheter framöver så håll utkik.I och med denna NYSTART kommer det vara fest i dagarna tre. Måndag Tisdag Onsdag denna vecka är det hela 30% på ALLT I HELA BUTIKEN.....

 30% på blommor, krukor, skyltar,påskpynt,porslin,glas,all inredning,möbler,gamla grejer,maileg,leksaker,smycken....

30% på godis, kaffe , te, gourmevaror,alla creamkläder,all textil,utemöbler, påsksaker, toalettartiklar, speglar ljusstakar jaa allt som sagt var.
Jag hoppas vi ses,kram/Ingela.

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Vi är ett gäng som har tänkt att åka och besöka din underbara butik på torsdag, men du kanske inte har öppet?
    Mvh Carolina

    SvaraRadera
  2. Kul att besöka er igen och jag är såå nöjd med klänningen nedan som jag köpte:)
    Vi ses på påskafton, ser fram emot gofika:)
    Kram Susanne

    SvaraRadera