torsdag 22 september 2011

Nytt från Cream

Hej Ni Fina!
Åh vad vi längtar tills loppis och hantverksdagen på söndag, det kommer att bli så skoj med alla utställare, en kanondag helt enkelt!!
Nu nog om det för en liten stund, för idag kom fler av de underbara Creamkläderna!
En super skön och mysig kofta med en spetsig luva där bak.
Ett höst-måste är ju bara denna så coola väst!!
Snygga, praktiska och bekväma underklänningar i olika färger- Toppen att matcha till linnen, tunnikor och klänningar för dem som är som vi och gillar lager på lager stilen.
En tuff tunika som sitter så snyggt på ett måste att pröva och även mycket annat smått och gott.
Välkomna in att prova.
Imorgon är det öppet 12-17.30
KRAM

2 kommentarer:

  1. Vilken gullig kommentar jag fick från er. Så snällt, det värmer gott i hjärtat.

    Det lät väldigt lockande men jag är nog i landet långt borta då och hämtar hem vår Liten som vi väntar på. Vår livs resa....

    Kram Teres

    SvaraRadera
  2. Tusen tack för att du inbjöd mig att vara med på er julmarknad, blev både glad och förvånad över äran :) Jag skulle nog väldigt gärna delta i julmarkanden, men tyvärr bor jag så långt borta och har inte tillräckligt med tid för ett sådant "projekt" just nu.
    Ett besök till er fina butik står nog högt på önskelistan och jag kommer säkert i något skede att göra en liten "inredningsrunda" till Sverige :))
    Önskar er lycka till med julförberedelserna!
    kram Tini

    SvaraRadera