söndag 9 oktober 2011

Mer om våra Julmarknader!

Hej Alla Vackra Där ute!
Hoppas att ni har det gott och att ni inte blåser bort i regn och rusk.
Här planeras och dröms det i vart fall om våra kommande julmarknader (se mer: http://www.varmland.se/event/2044163 ) vi ska hålla i hela Lev Vackert huset varje adventshelg både lördagar och söndagar mellan 10-18.00
Vi söker därför efter hantverkare inom alla möjliga områden som gör livet vackert och gott.
Den första adventshelgen är nu helt fullbokad inomhus men det finns fortfarande platser kvar ute. Vet du om någon duktig hantverkare eller kanske är en själv så maila gärna oss på vitromantik@gmail.com (bra om du skickar med bilder på ditt hantverk så vi kan se om det passar in för såväl dig som oss). Vi tar endast 250:- per plats oavsett hur många dagar du väljer att boka in dig (du tar med bord o div tillbehör själv), men maila så får du mer information.
Vi söker lite extra efter följande:
*Någon som vill arrangera ponnyridning
*Någon som vill stå ute och sälja varm korv, munkar, ostar eller annat ätbart
*Du som vill sälja hembakat/ saftat/ syltat och dylikt
*En Gatumusikant utanför eller en kör med en liten insamlingsbössa, ler?
* Du/ni som gör julkransar
*Någon som vill stå utanför och sälja julgranar
*Om man får önska hej vilt så någon med en liten gammeldags karusell, sockervadd och tivolihjul? Ler.
*Du som vet med dig om att du har ett ovanligt hantverk
*Du som stöper egna ljus
*Du som vill vara julnisse/tomte och sälja små överraskningsjulklappar till barnen
Ja som ni ser maila vi är öppna för att det ska bli en så unik och härlig julmarknadsplats som bara möjligt.
Vill du vara med eller besöka oss men bor en bit i från så titta in dessa två billiga och bra boende former som båda ligger bara ett stenkast i från vår butik:
http://varmlandscamp.se/
http://herrgårdsliv.se/
Kanske är det något för dig och väninnorna? Familjen? att boka in redan nu!
KRAM Ingela o Petra
Ps Övriga öppettider i december är: Öppet alla dagar mellan 10-18

7 kommentarer:

  1. Tack för inbjudan. Verkar vara jättemysigt. Håller just nu på att etablera min firma och hoppas på att kunna återkomma nästa år.
    Har lagt mej som följare så vi kan hålla kontakten.
    Hälsningar UllaStigson

    SvaraRadera
  2. Tack, tusen tack för inbjudan! Det var en rolig överraskning! Tyvärr bor jag alldeles för långt bort nämligen på Åland. Annars skulle det varit en super härligt att komma över en helg och sälja mina alster (kort av alla de slag).

    Dessutom har jag en plan till årets julmarknad här på Åland, något som fattas i utbudet i alla fall här (om jag orkar och har tid). Kika in på min blogg igen, det kommer nya kort lite nu och då :) Kanske vi kunde hitta på något annat tillsammans? *skrapar mig i huvudet och funderar vidare* Kramis <3

    SvaraRadera
  3. Men gud vad mycket vackert på er blogg! Jag undrar nyfiket vad det finns i de vackra papperspåsarna och i de underbara lådorna i förra inlägget?? Nu måste jag surfa vidare bland era inlägg :)

    SvaraRadera
  4. Tack för inbjudan....så frestande men tyvärr för långt bort från mig ;)) Blev så jättesugen när jag läste om ert upplägg hur mysigt som helst ;))
    kram susanne

    SvaraRadera
  5. Tack för inbjudan, men på grund av jobb och pluggande är det en omöjligt att få ihop tiden till att göra saker just nu. Däremot kanske jag ta en tur och besöker er nån av helgerna.

    SvaraRadera
  6. Hej, tack så mycket för inbjudan. Men jag har helt slut på mina produkter och kommer inte att ha något färdigställt till julmarknaden.

    Må så gott !

    SvaraRadera
  7. Stort tack för inbjudan. Låter verkligen hur härligt som helst. Tyvärr är vi redan uppbokade på en ganska stor julmarknad och vi är inte säkra på att vi hinner färdigställa mer material till ytterligare marknader. MEN om ni kör igen nästa år så hör gärna av er för er marknad verkar bli huuuuur mysig som helst och hade vi kunnat så hade vi gärna ställt ut där i år.

    Önskar er en ljuvlig dag
    Annie

    SvaraRadera