onsdag 12 oktober 2011

Nu i helgen är det Presterudsdagarna!

Den 15-16 Oktober 2011 är det dags för Presterudsdagarna igen, det ligger sydväst om Kristinehamns stadskärna, VID OSS, längs vägen till skärgården.
Under helgen kommer området husera årets stora folkfest.
Arrangemanget kretsar kring tre fristående mässor:
EgetBo-mässan 2011, mässan som visar upp allt till det egna boendet.
Outdoor Expo, mässan som tar dig ut i naturen.
Lifestyle Merchandise, mässan där du kan handla allt som har med livsstilar att göra.
DÄRFÖR ÖPPNAR VI REDAN KL 10.00 BÅDE NU PÅ LÖRDAG OCH SÖNDAG!
ALLTSÅ EXTRA ÖPPET NU I HELGEN 10-17.30 BÅDE LÖRDAG OCH SÖNDAG
OCH VET DU VAD? VI SERVERAR VÅR SUCCE SOPPA IGEN:
KANTARELLSOPPA
VÄLKOMNA

4 kommentarer:

  1. Tack för tispet, men jag bor så långt bort :( Vänligen Johanna

    SvaraRadera
  2. Till http://levvackert.blogspot.com/ och http://romantiskahem.blogspot.com/, kan ni vara snälla och omedelbart sluta spamma andras bloggar med ert reklamtjafs! Jag har nu tagit bort era respektive "kommentarer".

    SvaraRadera
  3. Hej! Först måste jag tacka för er rara inbjudan till julmarknaden. Jag känner mig verkligen hedrad, men tyvärr har jag varken tid eller saker så att det skulle räcka att stå på marknaden. Jag förstår att det kommer att bli jättemysigt där. Va härligt med de sk. Prästerudsdagarna. Det låter gott så med soppan.
    Ha det bra och lycka till med marknaden!
    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  4. Hej hej, har ni fått tag i någon som gör julkransar på julmarknaden? Jag gör kransar och har stått på marknad förut. Jag är intresserad men måste fundera lite till så att jag i så fall skulle hinna göra dem :)

    Annika

    SvaraRadera